Subject: FW: FinanceEstonia ettepanekud KIOS-i rakendussätete kiireloomuliseks muutmiseks
From: "Justiitsministeerium"
To: "Justiitsministeerium"
Date: Fri, 15 Nov 2024 09:14:21 +0200

From: Anu Müürsepp <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Thursday, November 14, 2024 4:48 PM
To: Jürgen Ligi <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; Evelyn 
Liivamägi <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; Siiri 
Tõniste <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; Thomas 
Auväärt <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; Erkki 
Keldo - MKM <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; Sandra Särav 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; Liisa-Ly Pakosta 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; Heddi 
Lutterus <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; 
Mari-Liis Mikli <[email-masked]>; [email-masked] 
<mailto:[email-masked]> ; [email-masked] 
<mailto:[email-masked]> ; [email-masked] 
<mailto:[email-masked]> ; [email-masked] 
<mailto:[email-masked]> ; [email-masked] 
<mailto:[email-masked]> ; [email-masked] 
<mailto:[email-masked]>
Cc: Kilvar Kessler <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; 
[email-masked] <mailto:[email-masked]> ; Kai Härmand 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; Anna Liiv 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; Maris Juha 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; Alan Biin 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: FinanceEstonia ettepanekud KIOS-i rakendussätete kiireloomuliseks 
muutmiseks

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Palun leidke kirja lisast FinanceEstonia pöördumine seadusandja poole koos 
ettepanekutega KIOS-i rakendussätete kiireloomuliseks muutmiseks enne 
01.01.2025. Pöördumine on ajendatud KIOS-i rakendamisel ilmnenud tõsistest 
murekohtadest, mis on meieni jõudnud läbi meie liikmete tagasiside. Lühidalt 
öelduna - KIOS-i rakendamine seaduses sätestatud kujul võib kahjustada 
tarbijatest võlgnike huve ja tuua kaasa nende kriitika riigi tegevuse 
suhtes, samuti võib tekkida olukord, kus õiguskuulekalt tegutseda soovival 
krediidiinkassol ei ole mõistlikult võimalik seadust täita, sh tegevusluba 
saada. Väga olulisel kohal on ka turutõrke vältimise vajadus.

Oleme valmis antud teemal esimesel võimalusel kohtuma, kaasa mõtlema ja 
lahendusi pakkuma.

FinanceEstonia on Eesti finantssektori katusorganisatsioon, mis esindab ligi 
100 finantssektoris tegutsevat ettevõtjat, sh hulgaliselt krediidiasutusi, 
krediidiandjaid, krediidiostjaid ja krediidi- inkassosid.

Lugupidamisega

Anu Müürsepp
FinanceEstonia tegevjuht

 <https://financeestonia.eu/>

 <tel:+372%2050%2011107> +372 50 11107
 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <https://financeestonia.eu/>